zondag 4 mei 2014

Pasen & Summit Lake

Hallo allemaal! Nog maar 2 maanden en 2 dagen voordat ik terug naar Nederland vertrek. Een ontzettend raar gevoel dat ik al meer dan 8 maanden in Canada ben geweest nu, zonder al mijn familie en vrienden uit Nederland om me heen. Maar ik heb dus nog 2 maanden in Canada, en daar ga ik 2 hele goede maanden van maken!

 Girls Night

Natuurlijk hebben we ook nog Pasen gevierd hier, met wel 14 kinderen! We hadden een grote egghunt georganiseerd. Sommige jaren ligt hier nog steeds sneeuw rond Pasen, maar dit jaar was alle sneeuw in de stad dus al weg. Het was een hele mooie dag om Pasen te vieren en daar hebben we dus ook volop van genoten. De paas tradities zijn hier verder niet echt anders van die in Nederland, behalve dat we in er Nederland natuurlijk een Paasstol bij eten.








Vandaag ben ik naar Summit Lake gegaan, een meer ongeveer 30-40 minuten rijden van Prince George. In de stad is ondertussen alle sneeuw al weg, maar in de bossen liggen er nog meters. Vandaar dat we het eerste stuk van de wandeling onze sneeuwschoenen moesten onderbinden. De wandeling was ongeveer 4 uur lang en het uitzicht dat we kregen op de top was echt heel gaaf. Dit was ook de eerste keer dat ik ben wezen wandelen met sneeuwschoenen, dus dat is ook weer iets dat ik van mijn bucket-list kan afstrepen!














De komende weken staan er heel veel leuke dingen op het programma, dus daar zal ik ook nog wel weer over bloggen!
Liefs, Loeka

Geen opmerkingen:

Een reactie posten