donderdag 12 september 2013

Verjaardag en mijn eerste `float`

Hallo allemaal!
Ook al was mijn gastbroertje al jarig geweest voor ik hier aankwam, afgelopen weekend hebben we zijn feestje gevierd!
Hier kopen/maken mensen vaak een pinata die de kinderen dan geblinddoekt kapot moeten slaan.
Mijn gastbroertje die probeert de pinata te raken.


Cadeautjes uitpakken!

Om mijn kamer echt `mijn` kamer te maken heb ik een collage gemaakt! Ik denk niet dat het de laatste zal zijn. 

We moeten natuurlijk ook weer naar school, zie hier mijn eerste huiswerk opdracht. We moesten een kort verhaal lezen en de `diepere betekenis` eruit halen. Ik was al lang blij dat ik de gewone betekenis van het verhaal begreep, maar de diepere betekenis, eum, nee bedankt. Daarvoor is drie weken Engels praten toch echt te weinig. 

In onze voortuin staat een grote grote appelboom. Dus we maken, appelijsjes, appelsap, apppelmoes en appeltjes met honing geroosterd in de oven met ijs! 

Root Beer! Voorbereiding voor mijn eerste float (zie volgende foto)!

Ik heb hier ook mijn eerste `float` op, dat is frisdrank (in dit geval Root Beer) met ijs. Ik moets een beetje wennen aan het idee, maar het is best lekker!
Good luck!

1 opmerking:

  1. Aah ik ben echt blij om te horen en zien dat je het naar je zin hebt. Echt gaaf!! Ik mis je wel hoor. Heel veel succes en plezier nog. We moeten snel maar eens bijpraten!
    Xx Anna-Wil

    BeantwoordenVerwijderen