woensdag 18 juni 2014

Can't believe that a year has passed by this quickly

Hallo allemaal!
 Voordat ik ook maar iets anders zeg, zijn hier zoals beloofd, foto's van de Grad ceremonie!
Cap throw

Met de rector van Duchess Park
Afgelopen week heb ik mijn laatse schooldag in Canada al gehad!Sinds de docenten in British Columbia aan het staken zijn hoefde ik de afgelopen weken al maar 4 dagen na school. Afgelopen vrijdag was er weer een staking, dus donderdag was al mijn laatste schooldag hier. Woensdag hadden we ''Fine Arts Night" waar alle kunst klassen borden maken waarop iedereen een deel van hun kunst projecten laat zien. Die worden dan na schooltijd ten toon gesteld ter afsluiting van het semester. 
Een deel van mijn kunst projecten
Na de 5-1 tegen Spanje moest ik deze ook even posten
 Dit weekend ben ik met een hele groep uitwisselings studenten naar lake Cluculz geweest. Het is een meer ongeveer 30-40 minuten van Prince George waar iemand een cabin had aan het meer waar we zijn blijven slapen. Ze hadden ook een aardige boot, dus daarmee hebben we 's middags over het meer gevaren, in de avond hadden we een kampvuur gemaakt. De zonsondergang hebben we vanuit de hottub bekeken, dus dat was heel gezellig. 
Met Andres (Columbia), Emma (Denemarken) en Claire (Frankrijk)
 



Opde boot met Chelsea (een van de AR's), Jana (Duitsland) en Nette (Finland)

Nu is het al weer bijna tijd om Canada te verlaten, over minder dan twee weken zit ik in een klein propeller vliegtuigje met 20 andere uitwisselings studenten van Prince George naar Vancouver, om vervolgens van daar naar London te vliegen en dan naar Amsterdam. Het is zo raar, na een winter die meer dan een half jaar lang was is het heerlijk weer nu, en daar gaan we de laatste 2 weken volop van genieten!
Liefs, Loeka 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten