maandag 30 juni 2014

I wanna say hello, but I don´t wanna say goodbye

Hallo allemaal!
Terwijl ik dit aan het schrijven ben zit ik op de luchthaven in Vancouver te wachten voor mijn vlucht naar London om 8 uur vanavond, dat is dus nog een paar uurtjes wachten. Daarna vlieg ik van London naar Amsterdam waar ik morgenavond aan kom. 
De laatse weken in Prince George zijn heel erg leuk geweest, het is hier al vakantie, de toetsweek is over en het weer is geweldig. Een vriendin uit Fort Saint John kwam hier een paar dagen geleden op bezoek (maar 5 uur rijden van hier), ik had haar al sinds maart niet meer gezien dus dat was ontzettend gezellig. 
Met Anni (Finland) uit Fort Saint John
 Voordat ik iedereen in Nederland weer kan zien, moest ik helaas ook afscheid nemen van al mijn vrienden hier. Ik heb hier zoveel leuke vrienden gemaakt het afgelopen jaar, die ik allemaal ga missen. Het tijdperk van ''carselfie'' is voorlopig ook over, want in Nederland kan je helaas geen autorijden met 16.



Mijn laatste volle dag in Canada heb ik doorgebracht met een aantal vrienden aan een meer, waar ik voor het eerst heb ''getubed''. Het was een hele leuk plek om mijn laatste dag in Canada te besteden, op een boot, de jongens waterskiën, de meiden tuben, daarna een potje tennis en in met kleren en al in het water gesprongen. 

Met Susie

Tubing




Met Johanne
Nu moet ik dus nog een paar uur in Vancouver wachten, maar dan kom ik toch eindelijk naar huis! Kan niet wachten om jullie allemaal weer te zien! Ik ben wel van plan om deze blog te blijven gebruiken aangezien ik heel veel plannen heb voor de zomer en herfst; Disneyland, Italië, Zwitserland, Moskou en misschien ook wel München. Zie jullie snel! 
Liefs, Loeka

Geen opmerkingen:

Een reactie posten