zondag 8 juni 2014

Grad 2014

Hallo allemaal!
Afgelopen was het graduation seizoen in volle gang in Prince George, ik ben naar twee graduation ceremoies van andere middelbare scholen geweest in de afgelopen weken, en gisteren was het dan eindelijk mijn eigen beurt. 
Vrijdag ben ik naar de grad ceremonie van Kelly Road geweest, hier wat foto's:
Gaƫlle (Frankrijk), Jana en Sophia (Duitlsand)


Johanna (Zwitserland)

Fabian (Zwitserland)

Vilde (Norwegen)

Sophia (Duitsland)

Gisteren was het dus mijn beurt om 2-3 uur lang op een podium te zitten met 200 andere studenten, in een lange jurk onder warmen lampen, terwijl allerlei mensen speeches houden over hoe uniek deze klas wel niet is, terwijl ik dezelfde speeches al twee keer bij de andere grad ceremonies heb gehoord. Maar all jokes aside, het was een hele leuke dag. Grad is echt iets waar 5 jaar lang naar toe wordt gewerkt, de hele middelbare school tijd is allemaal voor dat. Na graduation ben je eindelijk klaar met de middelbare, en begint het ''echte leven''. Er waren heel veel mensen die kwamen kijken, ongeveer 7-8 mensen in het publiek voor elke student dus ik denk rond 1500 mensen. 
Met Tim (Duitsland), Ian en Thea (Canada) en Rebekka (Zwitserland)

Met Susie

Met Jillane

Met Mitch

Met Jillane, Cassidy en Rebekka (Zwitserland)

Wachten in de gang tot we op konden

Met Nik

Met Johanne

Met Iris (Nederland)

Met Iris (Nederland) en Tim (Duitsland)

Met Ilia

Op Connaught Hill 
Ik zal later nog wat foto's van de ceremonie zelf plaatsen, maar die heb ik helaas nog niet, dus die komen later. Voor nu dus vooral heel veel selfies :) Na de graduation ceremonie was er ook nog een dessert buffet voor de studenten en familie. Het was al met al een hele gezellig dag! 
Take care, Loeka

Geen opmerkingen:

Een reactie posten